Företagsam schmöretagsam.




Det skulle ju vara just snyggt om jag skulle åka på att bli sjuk precis just nu. Jag har varit ledig idag och inte fått ett endaste dugg av vikt gjort. Enkom för att min kropp har slagit om till autopilot.

Jo, det jag har gjort idag är det att jag har:

1. Pillat i naveln.

2. Tittat på TV.

3. Pillat lite mer i naveln, man vill ju inte gärna missa något hörn.


Det känns väldigt värt att vara ledig såna här dagar (?), men jag gissar på att det behövdes. Imorgon är det min födelsedag och då tänker jag vara pigg och utvilad. En lång hederlig skönhetssömn skulle verkligen sitta på sin plats, men som vanligt så kommer jag bergis träda in i insomnia när jag faktiskt vill sova. Jag har ju trots allt typ sovit med öppna ögon hela dagen.

Good times.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0