Trassel.



Jag älskar Disneyfilmer. För ungefär 2 veckor sedan tog jag med min systerson och såg Trassel på bio och jisses, den var kanoners! Det går inte att beskriva vad det var som var så bra, men jag riktigt tokdiggar den och kommer springa till affären när den kommer ut som köpfilm.

Jag beställde 3D-biljetter eftersom jag trodde att det skulle vara ett strå vassare för Sonny, men stackarn satt och fixade med dom där glasögonen värre än ett barn vars trosor skär in i skinkorna. Konstant. Och efteråt hade han skavsår på sin lilla nästipp. 3D no more.

Är det bara jag som har haft crushes på Disneykillar? När jag var liten var jag megakär i Mark i Sandybell (okejrå - inte Disney men fortfarande tecknat) och Erik i Den lilla sjöjungfrun. Men den där Flynn Rider i Trassel var bannemej en het kandidat för barncrush, så lås in era döttrar.





Kommentarer
Postat av: ida

desamma :)!

vad har du gjort i helgen då:)?

2011-02-27 @ 13:41:24
URL: http://idaknutsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0