Inte särskilt jante.



Det är verkligen råsällan jag skriver om jobbet - några av er vet säkert inte ens vad jag pysslar med om dagarna. Jag vill inte lämna ut all info, men jag kan berätta att jag jobbar som hudterapeut och säljare för ett av världens främsta hudvårdsvarumärken. Jag ser det mer som en livsstil, men det är jag. Vrickade jag.

Den senaste veckan har jag haft inte en utan två (!) bloggerskor (riktiga bloggerskor, inget i närheten av min hobbynivå alltså) på behandling. Det är alltid lite jobbigt att göra något när man vet att det ligger extra bedömning bakom. Jag som tänkte att jag var safe som hade klarat mej igenom hudterapeututbildningen - jo, tjena mittbena.

Det var lite nervöst att titta på slutresultatet av deras upplevelse på respektive blogg, men jag är minst sagt nöjd med omdömena och jag sitter i skrivande stund och ger mej en liten klapp på axeln. Good girl, Sadie! 

 




Kommentarer
Postat av: Sofia

Och nu blir ju alla dina läsare nyfnikna på vilka dessa bloggerskor är? Kan man få läsa omdömena?



Är inte ett dugg förvånad över att du gjorde gott intryck på dem, du är liksom bäst på det mesta. Man mår bra i din närhet. Ta åt dig.

2011-02-16 @ 09:41:50
URL: http://www.prinsesstrio.bloggsida.se
Postat av: Sofia

Var tvungen att googla lite :-)



Jag hittade den ena bloggen och där fanns du till och med på bild bakom kassan! Keep up the good work!

2011-02-16 @ 09:47:56
URL: http://www.prinsesstrio.bloggsida.se
Postat av: Emmah

Åh, du värmer verkligen mitt hjärta älskade vän!! :) Jag räknar dagarna tills jag får komma hem till NITTON och umgås med er!



Jag måste säga att jag är impad över dina researching skills! Jag vågar inte skriva ut adresserna här, det känns som att jag kliver över någon konstig regel. Men jag mailar den andra adressen! Puss och kram!

2011-02-16 @ 10:32:11
URL: http://emmahifantasin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0