Det finns fina och så finns det fula.



Min mammas härliga kusin Anna har idag, förvånande nog, lagt upp ett litet album på Facebook innehållandes 13 kort från 80-talet. Nej, det i sej är inte speciellt förvånande - utan mer kanske att mitt bebisnylle upptar ett av dessa foton. Jag var smickrad.

Jag tror att Gudarna håller med mej när jag säger att det inte är mina fagraste ögonblick som löst folk har valt att displaya för hela Facebookvärlden att se. Därför har jag fixat så att mina taggade kort inte syns för andra. Jag bestämde att det var smidigast så, för alla inblandade. You're welcome!

Då kan man ju tycka att det var urbota dumt att göra det aktiva valet att visa P den här bilden. Särskilt eftersom han inte hade en enda bra grej att säga om den.

Jag har:  

1. Rött hår (?)
2. Extremt lite hår.
3. Ett onormalt stort öra.
4. Bäverkinder.

Och här har jag gått omkring i alla år och trott att alla barn är söta...



Kommentarer
Postat av: Sofia

Nä, alla barn är faktiskt inte söta. Men ungen på bilden är supersöt, så sluta vara självkritisk! Du är för övrigt väldigt lik dig = supersöt!



Kram på dig, min vän!

2011-02-16 @ 09:38:44
URL: http://www.prinsesstrio.bloggsida.se
Postat av: Emmah

♥♥♥

2011-02-16 @ 11:11:19
URL: http://emmahifantasin.blogg.se/
Postat av: mamma Lena

En av världens sötasre ungar.enligt mej.PUSS.Jag älskar dej.Mams

2011-02-19 @ 19:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0