Pee pee.



Okej.
Det där med kissande-hunden-tae-kwon-do-style var ingen lek, kära vänner. Jag har redan träningsvärk och känner mej lite smått oroad över hur det har utvecklat sej till morgondagen - eller ännu värre; på lördag.
Men det är som jag alltid har sagt: om det inte känns så har det inte hänt! Eller nåt.

Mitt och E:s betyg från PT:n blev - och jag citerar - ni är så jävla bångstyriga. Vi hade lite auktoritetsproblem i början och ville helst själva bestämma vad vi skulle göra och inte göra innan vi insåg att vi var tvungna att ta emot piskan och lyda.
Vi började med uppvärmning på cykel i 30 minuter. Ungefär där brukar vår träning lida mot slut i vanliga fall, men det var sen det roliga började. Vi körde nån slags cirkelträning på madrass med övningar man inte gärna vill bli sedd i. Med kettlebells, stång och boll. Jag gillart!

Men nånting säger mej att jag inte kommer att vara ett lika stort fan imorgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0