Jag hoppas att du är mottaglig för hjärntvätt.



För 27 år sen kom lilla, lilla M till jorden. Hon är fortfarande lilla, lilla M, konstigt... GRATTIS!!

När vi ändå är inne på ämnet vill jag lite blygsamt framför att jag fyller år nästa vecka - närmare bestämt den 23 februari. Wooooh! Visst börjar det kännas i luften? JAG VET.

Den ultimata hjärtesorgen skulle vara att bli bortglömd på sin födelsedag, så jag ligger ett steg före och promotar den redan nu. 

23 februari • 23 februari • 23 februari • 23 februari • 23 februari • 23 februari • 23 februari • 23 februari • 23 februari • 23 februari • 23 februari • 23 februari • 23 februari

Alla vet att den 23 februari är en väldigt stor dag. En dag som borde införas som flaggdag. Vi tycker att det är jättekonstigt att den inte redan är flaggad. Alla är ute och firar denna dag. Alla tycker att den 23 februari är årets bästa dag. Den 23 februari är ingen ledsen. Det har forskats om att Jesus förmodligen föddes den 23 februari.


Kommentarer
Postat av: olga constantopoulou

hahah och det har forskats om att Gud skulle ha skapat jorden när ja fyller år =P

Då ska vi fira!!!

2011-02-17 @ 17:25:04
Postat av: Emmah

Jag hoppas vi ska fira nu när jag fyller år!! För du fyller väl i september?!

2011-02-17 @ 20:26:27
URL: http://emmahifantasin.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag vet precis hur det känns att bli bortglömd på sin födelsedag. Precis...

2011-02-17 @ 21:36:03
URL: http://www.prinsesstrio.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0