Hide me from everything I do that makes u doubt me.

LEDIGA ONSDAG, idag har du inte gett mej några fria tyglar inte!

.: Jag ska möta upp svärmor för att gå på hemligt uppdrag (det berättar jag om när faran är över)

.: Därifrån måste jag bokstavligen kuta för att hämta lilla Otto på dagis. Jag har dessutom själv jobbat där för en 3-4 år sedan så det kan ju minst sagt ta ett tag att gå igenom hela personalstyrkan med uppdateringar...

.: Fika med Otto. Mellis måste man ha!

.: Sedan iväg med barnvagn och rusningstrafik till kontoret för att hämta viktiga grejer.

.: Skynda hem till Otto för att hinna äta, leka och varva ner innan vi ska få honom att sova. 


♪ Nu till något helt annat: det här är bästa låten idag. ♪ Jag älskar MusicId på telefonen som gör att jag kan få tag i precis vilken låt jag vill, var jag än är. Just den här låten hade jag antagligen aldrig hört igen om det inte vore för den.

(Grandadbob - Hide me - Al Usher Dance Remix)




Önskar er en fab onsdag!
Fred ut.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0