Jag skulle plocka dig.




Tänk att man hade en sån talang bland vännerna! Ja, hon har gjort den själv. Hallmark kan slänga sej i väggen.

Vilka härliga gratulationer jag fick... För ovanlighetens skull fick jag även brevlådepost av två kompisar. De brukar ju annars använda teknikens sätt att kommunicera på, men gammal hederlig post är grymt uppskattat! ♥
Dessutom skrev min fina mormor ett brev - även det är inte det vanligaste. Hon är mer vykortstypen.
Jag är typ världens blödigaste och hade jag vetat att det var ett walking-down-memory-lane-brev hade jag väntat med att läsa det tills jag var osminkad. Olyckligt nog stod jag lyckligt ovetandes - nysminkad - och öppnade detta brev. Så det var liksom bara att börja om från början med sminkningen igen. Men oh så fint. Brevet alltså. :)

Nä nu blir jag tokig på att jag inte har någon kamera. Efter jobbet igår väntade mina finfina vänner med både present och nybeställt vinglas på en bar i närheten. Det är riktiga vänner det. Och jag önskar att jag kunde visa hur trevligt vi hade det igår... pyttsan också!

Ikväll ska jag fira med min syster! Det händer ungefär en gång vartannat år att jag får med henne på shenanigans. Mamma har sagt åt mej att ta hand om henne. Vi snackar alltså om min storasyster som är 5 år äldre än mej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0