New & improved.




Nu kan väl inte en endaste kotte ha missat min färgsprakande badonka-donk-donk? Nä, jag tänkte väl det.
Då kan vi äntligen byta blad. Nytt år, ny blogg. (Jag älskar nyår, för då har man plötsligt rätt att ta sej friheten att köra en nystart på precis vad som helst. Nytt år, ny...) 

Man kan ju undra varför jag har haft ett sånt sinnessjukt långt uppehåll, men jag tänkte inte låta er lägga energi på att fundera över såna värdsliga saker. Det har dels haft att göra med:

1. Avslutade studier - jag kan nu titulera mej diplomerad hudterapeut. Slutspurten var krävande på alla tänkbara håll och kanter, så jag tyckte mej förtjäna lite "semester" från alla måsten utöver jobb.
De avslutade studierna har att göra med uppehållet ur två aspekter: när jag pluggade var datorn en tillflyktsort i timmar av tentatragglande. Jag skrev liksom hellre ett blogginlägg än filade på mitt projektarbete, t.ex. Hallå?!

2. Nytt jobb - jag jobbar mycket och framför allt på mycket dumma tider.

3. Jag har skaffat en iPhone - min grymma mobilkamera på 13 megapixlar och blixt är ett minne blott..! iPhone i all ära; men skitkameran gör att jag sällan kan (!) dokumentera vad jag pysslar med. Men - jag ska hitta en superlösning på problemet, var så säkra.

4. Prestationsångesten över det första blogginlägget. Det måste vara catchy, roligt och smart på en gång - tänkte jag innan jag skrotade den dumma idén och blev mej själv igen.

Årets första och tråkigaste inlägg är gjort. Härifrån kan det bara bli bättre! :)



Kommentarer
Postat av: olga constantopoulou

den här låten spelar de oxå på Åhlens!!! vi har mycket gemensamt mannen;)

2011-01-22 @ 10:04:16
Postat av: Hanna

WOHOOOOOOOOOOOO du är TILLBAKA!!! =)

2011-01-23 @ 13:18:22
Postat av: Anonym

ANTLIGEN!!!

2011-01-23 @ 18:25:44
Postat av: Sofia

Klart du ska vara vanliga Emmah! Ny Emmah? Nä, gärna ny start, men ingen ny Emmah! Var ganska säker på att du verkligen inte ville att någon skulle missa din gudabenådade bakdel...



Och du har redan fler kommentarer än vad jag har fått sedan vi slutade skolan ;-)



Saknar!!!

Puss & Kram

2011-01-24 @ 08:31:38
Postat av: Emmah

Saknar er hela bunten!!! ♥

2011-01-25 @ 16:07:03
URL: http://emmahifantasin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0