The rainy days they ain't so bad when you're the king.

Kings of Leon kommer till Peace & Love i sommar och KOL-groupie som jag är laddar jag redan nu. Jag lyssnar igenom alla deras 70 låtar en gång för alla och komponerar nu olika topplistor i mitt huvud.

Men att utse deras allra, allra bästa låt är råläskigt. Kanske t.om omöjligt. Jag har försökt pressa mej själv att avgöra Låten genom att tänka "om jag bara fick lyssna på en enda låt resten av mitt liv så skulle det vara..." eller "om de gick upp på scenen i Borlänge och enbart spelade en låt så skulle jag ha velat att det var...", men det verkade leda mer till ångest än till ett beslut. :)

Så jag ger er fem låtar som betyder mer för mej än andra - helt utan inbördes ordning:

King of The Rodeo


Taper Jean Girl


Woo Hoo


Beneath the Surface



Fans


Jag är slightly orolig över att de kommer att foka på deras senast släppta album på spelningen. Då är jag fucked.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0