Mata den samvetslösa vargen.


Om det är någonting jag verkligen avskyr så är det att behöva sjukanmäla mej. Jag gillar att jobba och när det kommer såna världsliga saker i vägen som kroniska sjukdomar så blir jag förbannad, frustrerad och fantastiskt irriterad. Trots att jag verkligen inte kan jobba så får jag ett sånt enormt dåligt samvete!

Efter flera års knaprande av pencillin i alla de former kan man tycka att någon borde ha tipsat om att äta mjölksyrebakterier i förebyggande syfte. Men neeeij, det här fick jag reda på först 10 år senare - på en kurs om hudvårdsbehandlingar. Well, bättre sent än aldrig! Nu har jag införskaffat dem och de kommer att göra underverk.

Nu - kaffe.






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0