8 anledningar att åka till Barcelona.



Jag har varit i Barcelona med 8 underbara chicas. Japp, ni läste rätt - ÅTTA.
Det har varit 5 dagar av strandhäng med mojitos, diskussioner på dagisnivå (mycket tuttar och rumpa), långa promenader i flipflops (är lika med skavsårsepidemi), goda tapasmiddagar, förfest i vår bachelorinredda lägenhet, utgångar till "Ibiza-långt" in på morgontimmarna och orimligt lite sömn. Och allt detta kryddat med extra mycket Drama. 

Barcelona har lärt mej några saker.

1. Håll jähähävligt hårt i väskan. Jag har blivit totalparanoid vad gäller handväskan efter att ha blivit bestulen - trots uppsikt. 

2. Om man har pillat i sig droger så till den milda grad att man har gått tillbaka till blöjstadiet finns alltid en risk att man kryper ned till stranden för att avnjuta en porrtidning. Bara sådär.

3. Det majoriteten av strandbesökare efterfrågar är massage, saronger och dode. Eller det är iaf i princip det enda strandförsäljarna kränger.

4. Man kan ha streetrace med taxibilar. Man måste bara vara beredd att betala lite extra. 


Jag ska lägga upp lite bilder snart, men innan jag gör det måste jag kolla så att alla är okej med det. We're fed up on drama at the moment. 

Nice to mojit(-o) you! 










  

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh waow! Låter som ett party som jag skulle ha uppskattat tidigare, men som jag definitivt är för gammal för nu ;-)!



Tråkigt med handväskan! Ser fram emot bilderna.

Kramar

2011-07-13 @ 19:22:20
URL: http://www.prinsesstrio.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0