Tar det tillbaka.

JAG ÄR TILLBAKA, JAG ÄR TILLBAKA!

Min dator har varit inlämnad hos datadoktorn i säkert tre veckor. Virus. Virus. Virus.
Mobilt Internet i all ära, men varenda liten googlesökning kräver full fokus och tålamod till tusen. För att inte tala om hur fåordig jag blir på Facebook. Prata-helst-inte-med-mej-jag-bara-snokar-på-alla-andra-för-tillfället-mode. Det är knappt så att jag orkar ens det.



Dagens outfit. Eller så var det min systerson Sonny som fick gå lös med Jersify-appen på min mobil. Det bästa av allt var att han inte förstod att man kan switcha till tjej-tillbehör så det fick helt sonika bli ett könsbyte. 

Inga konstigheter alls. Jag skulle inte banga på den där guidon.




Kommentarer
Postat av: Sofia

Välkommen tillbaka! Du har varit saknad.

2011-07-05 @ 15:03:36
URL: http://www.prinsesstrio.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0