Belieber or not.

Jag har aldrig förstått mej på folk som ödslar energi på att rata klipp och personer på Youtube (för att nämna ett exempel). Dom gör ett aktivt val att gå in på klippet i fråga för att manipuleras och slutligen gå lös med en hatisk novell i kommentarfältet. Det är som om dom skulle lida av Tourettes syndrom så fort en yttrandechans dyker upp.

Det finns en superenkel tumregel i dom här sammanhangen. Den kan appliceras på det mesta i livet och lyder:


GILLAR DU INTE JUSTIN BIEBER - GÅ INTE IN PÅ JUSTIN BIEBERS KLIPP.
(Och om du ändå måste göra det kan du väl hålla dina tankar för dej själv. Tack.)

GILLAR DU INTE KETCHUP - ÄT INTE KETCHUP.
(Och om du gör det ändå - tugga med stängd mun.)


Visst har vi förstått att det här är folk som är avundsjuka och mest av allt - huvudsjuka. Jaja, vi vet. Dom får ta den negativa kritiken som en komplimang. Det här måste vara jättelätt att lära typ Justin Bieber på 16 år. På sista tiden har jag nämligen sett på både TV och nätet att han har så djävilusiskt många haters efter sej.  

Jag är inget Justin Bieber-fan. Mest för att jag inte är 10 år. Men så såg jag det här gamla videoklippet av en slump - och sweet-lord-baby-jesus (!) vad duktig han är. Jag kan inte förstå att han här bara är 13 år och har en så ofantligt utvecklad röst.



Jag
är avundsjuk men jag säger bara keep up the good work!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0