Extra bright.




Jag fick en massa sms under sändningen igår - "Jag ser dig!" osv - och jag ramlade nästan av stolen. Det är långt många fler som tittar på Let's dance än vad folk verkar vilja ge sken av. Men nu är ni avslöjade minsann. ;)

Det var ju liksom inte meningen att vi skulle sitta så himla synligt. Inte om vi fick välja. Och det är ju typiskt att jag hade gjort det snedvridna valet att inte tvätta håret kvällen till ära. Yes! tänkte jag - precis som Tina tänkte om sin stela nacke under paso doblen.
Natten kantades av plockmat, champagne och limousineåkning. Yes! tänkte jag igen. Tur att jag inte tvättade håret...



P.s. Ser typ lika malplacerad ut som Figge under sitt streetdance-nummer. Jag tror inte jag har hittat min vibe. D.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0