Testing, testing.



Iiihh! Den här damp ned i min brevlåda precis just nu: Den efterlängtade och extremt omtalade Ögonkrämen.
Jag har hört så sjukt mycket bra om den från amerikanska kunder eller kunder som har kommit över den på resande fot. Här ska testas.

Mamma och pappa får agera försökskaniner eftersom krämen reparerar olika tecken på åldrande kring ögonen. Det kan jag vänta med några år, resonerar jag.  
Jag ska fota före- och efterbilder och riktigt dokumentera resultaten. Det är dock aningens osäkert hur det kommer att gå eftersom det är en intensivbehandlande ögonprodukt som kräver gradvis invänjning dom första två veckorna. Det där med varannan-dag-principen är alltid lite risky och det blir lätt att man slarvar.

Visst är det spännande?! Inte? Jo, men det är det.





Kommentarer
Postat av: Emilie

Haha! Känner mej träffad här! :)

Man måååste ju bara förtydliga för alla nära å kära att fredagen äntligen är kommen!!!

Det är freeeedaaag! ;)

2011-03-25 @ 17:41:16
Postat av: Emmah

HAHA! Ja! Jag såg ju att du skrev det efteråt, klockrent. :) Du, vetdu vetdu vetdu - det är freeedag!

2011-03-25 @ 19:46:28
URL: http://emmahifantasin.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag förväntar mig att du skriver utgången av testresultaten framöver!



Tack för komplimangen på min blogg.

Saaaknar!

2011-03-29 @ 11:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0