Agnes Cecilia.



När jag var liten samlade jag på porslinsdockor. Varför vet jag egentligen inte, jag är egentligen skiträdd för dockor. Skräckblandad förtjusning är nog rätt benämning.
Mina föräldrar fick nog av min kollektion som stod och tog plats i deras hem, så nu har jag två kartonger fulla av dockor i vårt "avlastningsrum".
Dom som inte har något slags affektionsvärde hos mej kommer jag att gå lös på. Med pennor, sax, attiraljer och lim. 

Den här dockan fick agera försökskanin idag. Den enda märkpennan jag hade hemma var både i fel färg och - än värre - galet rinnig så den åkte i papperskorgen. Nu ska jag införskaffa nytt material och köra stenhårt.


Kommentarer
Postat av: sofiaa

smart idé! :) och halvläskig bild haha, hatar dockor!

2011-03-14 @ 14:46:01
URL: http://sofiasandvik.blogg.se/
Postat av: sandro

usch.. Dockor är läskiga!! Min mamma fick ärva en porslinsdocka för någon vecka sen av min gammelmormor... den var inte så jättesöt den heller! Så nu finns den hemma och stirrar på mig, HJÄLP.

2011-03-15 @ 14:26:11
Postat av: Emmah

Haha, Sandro! Håll koll på att den inte förflyttas! ;)

2011-03-16 @ 10:24:34
URL: http://emmahifantasin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej,men...vad gör du Emma?Förstöra dockorna så där?Det gör ont i mitt mammahjärta.P o k i alla fall.Mams

2011-04-05 @ 18:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0