Vågad.

Apropå Sofias fina ord: "Om du var en blomma skulle jag plocka dig" - - -

På ettan i gymnasiet fick man skriva hjärtan till Alla hjärtans dag som sedan delades ut i klassrummet. Riktigt amerikanskt och väldigt mycket upplagt för mobbing och utanförskap (!).
Det är speciellt ett hjärta jag aldrig kommer glömma. Det var från en kille som jag inte kände så bra vid det laget.

Med en handstil som om det vore ett barns hade han skrivit:

"Om du var en blomma
och jag var en ko
skulle jag inte äta upp dig
utan jag skulle slicka upp dig i brygga

Bill."

Hahahahahahahaha. Jag föll pladask. Som kompis.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Avslutningen var liksom lite...otippad.

2011-03-09 @ 12:01:59
URL: http://www.prinsesstrio.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0