Play ►.


Jag, M och A på väg till Tallinn.

Har äntligen fått en ny iPhone och mitt liv kan fortsätta där det pausades nångång för typ två veckor sedan.

När man har en ny mobil (jag hade ju 3:an innan stölden) hör det till att pilla på mobilen, flytta runt ikonerna så som man vill ha dom och känner sej hemma med, ställa in ringsignalen, kolla att alla appar man behöver finns osv. En parentes: En app jag inte kan leva utan är MusicID. Den underlättar mycket i mitt researchande liv!

Och vad gäller appar gillar jag verkligen hela idén med ett svartvitt foto med färgeffekter. Men så märker man ganska fort att det är fullkomligt omöjligt att köra finlir med färgen eftersom att man inte kan göra sina feta fingrar mycket mindre feta. Perfektionisten i mej är mycket irriterad över detta ska ni veta, så om ni vet något knep - don't hesitate to let me know.





Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilken fin bild. Kan man inte använda en liten sån där plastpinne? Det följde med till min mobil, men jag använder den inte. Det finns tandpetare i plast som man kanske kan använda annars?

2011-05-21 @ 15:25:24
URL: http://www.prinsesstrio.bloggsida.se
Postat av: Emmah

Bra tanke, men grejen med iPhone är att den inte reagerar unless det är fingervärme, så man kan inte använda något annat än fingrarna...



Får kanske sätta en bit finger på en tandpetare?

2011-05-22 @ 21:46:23
URL: http://emmahifantasin.blogg.se/
Postat av: Sofia

Du är inte dum du.

2011-05-23 @ 22:12:32
URL: http://www.prinsesstrio.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0