Tick tock.



Jisses, vad man märker att tiden går fort ibland. Oftast är det när någon frågar hur länge jag och P har varit tillsammans och jag hör mej själv svara "sex och ett halvt år" eller när jag ser bilder på hur liten min systerson en gång har varit

Tänk när min lilla ögonsten var såhär liten! Nu börjar samma lill-plutt i ettan efter sommaren. Han säger saker som att "den har dumpat den" och har invecklade förklaringar på precis allt. Och det ska bli så himla spännande att följa hans utveckling.



 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag veeet! Och tänk när jag skulle plugga i Sthlm i två år. Ska du lämna Micke och barnen i två år!!?? Poff, så var man klar för länge sen.

2011-05-23 @ 22:14:13
URL: http://www.prinsesstrio.bloggsida.se
Postat av: Sofia

Jag veeeet! Och tänk när jag skulle börja plugga i Sthlm i två år (häromdan, känns det som). Ska du lämna Micke och barnen i två år!!?? Poff, sa det, så var det över för längesen.



Kanske blir två liknande inlägg nu, för det första "tog inte".

2011-05-23 @ 22:19:14
URL: http://www.prinsesstrio.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0