Stupid Cupid.

Min frisör som verkligen är världens bästa eftersom att hon - utöver att kunna mästra mitt trollhår (bara det är en konst få förunnade!) - även fungerar lite som en mentor för mej. Sist jag träffade henne förutspådde hon att nästa kille jag kommer att stadga mej med: 

► är australiensare

► har lite längre hår, blont och lockigt (WTF?!) och bruna ögon

► ska köpa en lägenhet åt oss på Kungsholmen

Jag har skrattat som en madman över att han skulle vara blond. Jag har liksom aldrig fallit för en blond kille.
Och plussar man på lockig till det blonda är det enda jag ser framför mej det här:

 

Ba ha ha.

Att han däremot är australiensare chockerar nog ingen av mina läsare, jag har ett väldigt gott öga till den kontinenten. Hur jag sedan ska locka denna lockhåriga aussie till Kungsholmen blir ett senare problem.

Det var inte förrän idag polletten föll ned - aussie, blond, bruna ögon, självlockar... jag kommer att hooka med Ryan Kwanten! Yippiekayyeymothafuckas. :)





Kommentarer
Postat av: Sofia

Ser fram emot att springa på honom på Daglivs Klippet!!

Även om han är din, så kan man ju få njuta av lite ögongodis?

2011-11-22 @ 19:08:52
URL: http://www.prinsesstrio.bloggsida.se
Postat av: Emmah

Mitt ögongodis är ditt ögongodis!

2011-11-23 @ 10:41:59
URL: http://emmahifantasin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0