Take your don't be sad pill.



Den första videon jag såg på MTV (som jag åtminstone minns) var Red Hot Chili Peppers Give it away.
Jag gick i första klass och tyckte att videon var helcool.

Det här är ett av mina absoluta favoritband och frontfiguren Anthony Kiedis är fortfarande ett av alla mina frikort. Deras texter är geniala många gånger, basgångarna, trummorna och bakgrundssången... kärlek.
Jag har DVD:s med deras liveframträdanden, men jag har aldrig själv sett dom.

Förrän nu!

Min überbästa pappa har fixat biljetter till mej, iiiiihhhh! Nästa onsdag. Jag. Anthony. Globen.

Dom här låtarna skulle jag bli gladast över om dom spelar:

21st Century


Strip My Mind


Make You Feel Better


Especially In Michigan




Kommentarer
Postat av: Sofia

Ha ha, jag trodde det var DVD:erna som du aldrig hade sett! Men vad roligt, snyggt jobbat, pappa!

2011-10-06 @ 19:45:41
URL: http://www.prinsesstrio.bloggsida.se
Postat av: Sofia

Hur var konserten???

2011-10-15 @ 12:43:48
URL: http://www.prinsesstrio.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0