Watch me come undone.


Man blir inte kreativ förrän man har en stark känsla att förmedla.

Som nybliven singel är känslorna precis överallt. Ena stunden är jag jätteglad och andra rinner tårarna nedför kinderna som rinnande vatten.

Jag som alltid är så glad annars, det här är en ny känsla för mej. Men jag omfamnar möjligheten att lära känna mej själv ännu lite mer, för det gör jag med all säkerhet!

Definition of 'come undone': at loose ends, fall to pieces, to lose self-control, disorganized.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh,vad jag känner med dej!!!Varma kramar från mej...och till råga på allt så är du dålig och lägenheten i Gubbängen som du inte fick...bara elände...Mams.Puss också..

2011-10-05 @ 17:39:05
Postat av: Emmah

Tack, vilken hejare på pepp talk du är mamma! Jisses!

2011-10-06 @ 11:06:25
URL: http://emmahifantasin.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag kan garva ihjäl mig åt era konversationer över bloggen! Kommer definitivt förlänga mitt liv med en dag nu!

2011-10-06 @ 19:47:42
URL: http://www.prinsesstrio.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0