Without my wings I feel so small.



Den här låten kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta. Året var 2004 och jag hade varit på Britney Spears konsert i Globen knappt en vecka innan jag lämnade kompisar och familj för några månader på Mallis.

Jag tror att jag räknade oss till så få som fem passagerare på hela planet ned till Palma. Det var tidigt i maj och uppe i luften var det molnfritt och solen sken in genom planets lilla fönsterruta och bländade mina ögon. Jag hade absolut ingen aning om vad som väntade mej där nere. Förväntansfull och med fjärilar i magen satt jag och lyssnade på Everytime på repeat i min cd-spelare.

Den känslan återupplever jag varje gång jag hör låten. Det är en bra känsla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0