Sett genom mobilkameran.

Jag är tillbaka - radioskugga no more.

Det här är lite vad som har hänt sedan sist: (åtminstone det jag har haft förstånd nog att fotografera)


Gokart. Ett tips till alla rookies: det är okej att gasa. Man ska liksom gasa. Det är lite det gokart går ut på. 



Lunch med min Strängnäsbo.


Kollegor som köper kaffe till mej på jobbet gör mej glad.


Event på Lydmar Hotel. Note to self: Camparidrinkar har aldrig varit och kommer aldrig att bli goda, inte ens om dom är gratis.


Sett hos en killkompis. Och då är det här inte ens nära hälften av hårproduktsorgien som pågår i hans badrum. Inpackningar till tusen, kom igen?!


Per Morberg har haft precis den här mössan i en TV-sändning. Jag var tvungen att ta en bild av det stora ögonblicket och skicka till min syster, som älskar karln.


Mycket kärt och mycket värt återseende i soliga Karlstad.





Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag dementerar en graviditetesspekulation här och nu! Det är varken en, två eller tre i magen. Bara taskigt utstående skjorta.



Vad SNYGG du är på mössbilden! Galet!!

Kramar

2011-09-14 @ 20:48:45
URL: http://www.prinsesstrio.bloggsida.se
Postat av: Anonym

Vilka fina bilder!Allihop!Puss.Mams

2011-09-15 @ 18:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0