Here's the party.

Jag ville så jättegärna gå på Axwell i Frihamnen, men väntade lite för länge med att köpa biljett och till slut var det såklart bara dom råsaftiga biljetterna á 1500 balubas som fanns kvar. Och riktigt gärna hade jag åtminstone inte råd att vilja gå.

Men ibland ska man ha flyt och det var precis det vi hade just denna kväll. Som en skänk från ovan hörde någon av sej och berättade att denne hade 2 biljetter som vi kunde få om vi bara orkade hämta dom. Bara sådär.
Och det var berättelsen om hur jag nästan blev religiös.



Det är en kväll jag sent kommer glömma. ♥



Kommentarer
Postat av: Sofia

Så förvånad jag blir - NOT! Du kommer alltid in överallt, gratis och utan att behöva kämpa.

2011-09-20 @ 20:56:02
URL: http://www.prinsesstrio.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0