Jag är med Joico.


Jag och Joicos K-PAK Deep-penetrating reconstructor.

Efter några jobbiga dagar med smärta, panikgråt och feberyra och med en tröstande mamma på andra sidan luren kände jag att jag var värd en treat.
Äntligen är den min! Mina drömmars hårinpackning, mitt hårs dröminpackning osv osv.
Jag har redan dedikerat ett helt blogginlägg till denna sköning. Oj, vad jag har suktat och längtat och trånat. Och det är inte förrän i detta nu den är i mina händer - då kanske ni förstår tyngden i att jag, när det kommer till vissa saker, plockar i och ur kundkorgar i oändlighet innan jag slår till.

Sist jag satt och biktade mej i frisörstolen lovade jag dyrt och heligt att jag ska spendera minst lika mycket pengar på hårvård som jag gör på hudvård. (Det är att kräva mycket, det!) Den här bara måste vara en bra investering!

To be continued, kära vänner...






Kommentarer
Postat av: sandro

jag vill också!!

2010-10-01 @ 19:15:59
Postat av: Emmah

Just do it!

2010-10-04 @ 18:06:32
URL: http://emmahifantasin.blogg.se/
Postat av: mamma Lena

Är den verkligen så bra som du tror ...eller har du redan provat den?P o k.Mamsing

2010-10-07 @ 18:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0